FAALİYETLERİMİZ

Arama Kurtarma

GEA Ekibi, Birleşmiş Milletler INSARAG kılavuzunda yer alan (USAR) Urban Search and Rescue – Kentsel Arama Kurtarma ekip kriterleri doğrultusunda, dünyanın herhangi bir yerinde meydana gelebilecek depremlerde arama kurtarma ve insani yardım operasyonları başta olmak üzere; bina çökmeleri, patlama ve bombalı saldırılarda arama kurtarma çalışmaları;  şehir içi sel afetlerinde kurtarma ve orman yangınlarına müdahalede bulunabilecek kapasiteye sahiptir.
Acil durumlarda: GEA, Dünya’nın herhangi bir yerinde meydana gelebilecek bir felakette 2 saat içinde hazırlıklarını tamamlayarak, donanımlı saha ekipleri ve K9 ekipleri ile afet bölgesine hızlı bir şekilde ulaşabilmektedir.
GEA ekibi afet bölgesinde öncelikli olarak arama kurtarma çalışmalarını yürütmekte ve arama kurtarma fazının tamamlanmasının ardından afet bölgesinde, Birleşmiş Milletlerin “Enkaz Sonrası Faaliyetler” olarak tanımladığı, İnsani Yardım ve İyileştirme operasyonlarını yürütmekte, insani yardım koordinasyon süreçlerine katkıda bulunmaktadır.

Hazırlıklılık Durumunda:

GEA, sürekli ve düzenli eğitim, masa başı tatbikat, saha tatbikatları ile ekip içi hazırlıklılığını geliştirmekte;
ulusal ve uluslararası alanda faaliyet gösteren arama kurtarma ve insani yardım ekipleri ile ortak eğitim ve tatbikatlar gerçekleştirmekte;
1994 yılından bu yana edindiği tecrübe ile, Okullarda ve Özel ve Kamu Kurum ve Kuruluşlarında hazırlık ve bilinçlendirme eğitim ve tatbikatları düzenlemektedir.

Sosyal Sorumluluk, Eğitim ve Toplumsal Dayanışma Kampanyaları

Daha iyi bir insan olmak ve bulduğumuzdan daha iyi bir dünya bırakmak için; gönüllü hizmet yoluyla, elimizdekinin en iyisini, en güzel şekilde paylaşmak için eğitimler ve kampanyalar düzenlemek.

GEA’nın Düzenlemekte Olduğu Bazı Kampanyalar

Afet sonrası İnsani Yardım çalışmaları

Afetlerden sonra, afet bölgelerine gidilerek ihtiyacı olan afetzedelere insani yardım ve rehabilitasyon desteği ulaştırıyoruz

Hazırlıklı Olun! Sağlıcakla Kalın!
Depreme Hazırlık ve Depremle Birlikte Yaşam Eğitimleri, Okullarda Mobilya Sabitleme Çalışmaları

Yalnız Oyuncaklara, Yeni Arkadaşlar
Evlerinde yalnız, bir köşede unutulmuş oyuncakları, temizliyor, onarıyor ve yeni arkadaşlarıyla buluşturuyoruz.

Hayal Et, Feda Et, Gerçekleştir
Belirlenen okulların onarımlarını yapıyor, duvarlarına renkli hayaller bırakıyoruz.

Hayat Sevince Güzel, Huzurevi Ziyaretleri
Büyüklerimizle sık sık buluşuyor, birlikte şarkılar söylüyor, oyunlar oynuyor, dans ediyor, tiyatro oyunları sergiliyoruz.

Tarihe Dokunuş
Dünyanın değişik müzelerinde bulunan arkeolojik reprodüksyonların görme engelli vatandaşlarımızla buluşturulması.

GEA Hayat Stajı
Yaz aylarında 18-30 yaş arasındaki gençleri gönüllü profesyonellerle buluşturuyor ve birlikte sosyal sorumluluk projeleri gerçekleştiriyoruz.

Onkoloji Servisi Ziyaretleri
Küçük kardeşlerimizi ziyaret ederek çeşitli oyunlar oynanması ve müzik dinletileri düzenliyoruz.

Büyüklerimizi Hatırlıyoruz,Hayatlarını Kolaylaştırıyoruz
Ev Onarımı Kampanyası

Kibele Yardım Kampanyaları ve Sefer Tası Seferi
Erzak, Yiyecek ve Malzeme Yardımı Kampanyası

Anne Baba Eğitimi
Geleceğimiz çocuklarımız için, anne babalara “Mutlu Çocuk Yetiştirme” eğitimleri veriyoruz.

Bir Adım At
Ayakkabı Kampanyası

Sevgi Köprüsü
Depremden Zarar Görmüş Çocuklar için Katılımıyla Resim Yarışması

Gülümseten Dişler
Ağız ve Diş Sağlığı Eğitimleri, Bakımları ve Malzeme Dağıtımı Kampanyası

Unutulanlar Unutulmadı
AVM ve Mağazalarda unutulmuş eşyaların geri dönüşümü.

Ekoloji

İnsanın, doğanın bir parçası olduğunu yeniden hatırlamak ve doğayla yeniden buluşmak için eğitimler ve faaliyetler düzenlemek.

GEA’nın Düzenlemekte Olduğu  Bazı Ekoloji Faaliyetleri

Ekoloji Seminerleri
Ekolojik Sorunlara Felsefi Çözümler, Toprak-Su-Hava Kirliliği, Ağaçların Dili, Antik Dünya’da Doğa ve Ekoloji

Doğa Yürüşleri ve Doğa ve Kültür Gezileri
Atatürk Arboretumu Gezileri, Assos Antik Kenti, Erikli Yaylası, Menekşe Yaylası, Efes Antik Kenti, Yalova, İznik, Ankara & Beypazarı Gezileri, Hisar-Gedik Dağı Yaban Hayatı Koruma Alanı Gezileri

Doğa Kampları
Develi, Bafa Gölü, Karasis Dağı, Develi, Ayvagediği Yaylası, Doğa Kampları…

Çevre Temizlik Kampanyaları
Geleneksel Van Kalesi Temizliği, Heybeliada Değirmen Burnu, Burgazada, Bostancı, Antalya, Seyhan Nehri Çevre Temizlik Kampanyaları.

Ağaç Dikim Kampanyaları
İstanbul Beykoz, Adana Tuzla Akyatan Gölü Çevresi, Develi, Ağaçlandırma Kampanyaları

Dağ Tırmanışları
Geleneksel Süphan Dağı Tırmanışı, Ağrı Dağı Zafer Tırmanışı, 17 Ağustos Uludağ Zirve Tırmanışı

Hayvanları Koruma ve Yaşam Alanlarını İyileştirme Çalışmaları
Kuş Yuvası Temizlikleri- Kuş Yuvası Oluşturma,Tedavi, Besleme,Mama Dağıtımı Çalışmaları, Kedi evi yapımı, sokaklarda yaşayan dostlarımız için mama dağıtım çalışmaları, “bi bana bi dostuma” kampanyası

GEA Bisiklet Ekibi
Doğa ile birlikte yaşam için pedallara kuvvet

X

Lütfen KVKK Aydınlatma metnini okuyup onaylayınız.

Please read and accept PROTECTION OF PERSONAL DATA.